Whirlpool JT 378 SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool JT 378 SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

mission555 18-07-2015
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

deze oven vond ik geweldig en ueber top! crisp en stoomschaal.. super super.. maar na 4 jaar stopt ie ermee. Whirlpool en BCC komen met nul of dure service.. voor een oven is ie redelijk duur.. en dan zo weinig serivce?
belachtelijk
bij bcc kon ik extra garantie kopen voor 12 x 25€!
en wirhlpool had geen idee wat de reden was dat de stop steeds sprong.. en kon mij slechts vertellen dat voorrijden 107 euro zou kosten.

vriend heeft oven gemaakt, er zat een bedrading los in de deur.. voor zo'n dure oven, zulke slechte serivce.. dan maar even een review plaatsen!

its me 08-07-2016

Bij viel hij uit.... na 2,5 jaar. Ik lees in uw review dat zowel BCC als Whirpool nul tot duur als reactie gaven. Dus dat staat mij ook te wachten..

bennie45 23-04-2015
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Wij hebben deze magnatron 2 jaar en 5 maanden gehad toen kwamen de problemen een hoop herrie. Contact opgenomen met BCC die gaven niet thuis evenmin whirtpool de garantie is 2 jaar dus pech.De magnatron nnaar een witgoed reperateur gebracht daar kreeg ik de mededeling dat de reperatie €200,00 ging kosten.Dus voor mij geen Whirtpool meer

RobInterest 20-07-2014
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Fijne magnetron. Alleen wat een herrie maakt de oven. Is al gerepareerd, maar maakt qua geluid niet uit. Ondanks de mogelijkheden etc. is dit denk ik mijn laatste Whirlpool.

SB64 14-10-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Nu een paar maanden in gebruik nadat we de Samsung 107M3S hadden teruggebracht omdat hij eigenlijk als oven waardeloos was. Deze (onze tweede) Whirlpool bevalt goed. Niet zo krachtig als onze oude die het 13 jaar goed gedaan heeft maar 10 keer beter dan de Samsung. Pizza's, cakes, lasagna etc. alles gaat goed. Misschien iets langer en op een iets hogere stand dan aangegeven maar wanneer je dat doorhebt, geen probleem.

PV2 12-11-2013

Dit had mijn bijna exact dezelfde review ook kunnen zijn SB64.

Want ook ik heb na zeer teleurstellende ervaringen met een tweetal nieuwe (en meteen al defecte) Samsung MC32F604TCT magnetrons die geretourneerd aan de verkoper en die dankzij de welwillende medewerking van die verkoper (Veiligkopen.nu) kunnen omruilen voor een (eveneens onze tweede) Whirlpool; deze JT378SL die na enkele weken dagelijks gebruik al heel wat beter bevalt.

addy22 27-07-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Ik vind dit een super magnetron. Had daarvoor bijna 14 jaar de voorloper. Heerlijk die crisp functie en ontdooien gaat ook erg goed en snel. Op deze magnetron had ik een andere staan en die ga ik nu vervangen door dezelfde. Zou nooit meer een andere willen. Zelfgemaakte pizza's met crisp, brood bakken met de oven, allemaal heel goed.

Rein Ka 27-07-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Mooi apparaat en handig in gebruik (simpel en duidelijk). Alleen waardeloze kwaliteit. Eerste keer na 3x gebruik storing in deurcontact, het apparaat bleef melden dat de deur niet goed was gesloten en deed dus verder niets. Nieuw apparaat gekregen. Ook deze geeft nu na een paar maanden alweer een storing aan, onduidelijk wat er mis is, maar hij geeft de hele tijd storingspiepjes. Ik ga dus maar m'n geld terug vragen en op zoek naar een ander apparaat. Helaas. 't Is wel een mooi, handig en ruim apparaat.

KeesCorn 02-06-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Deze magnetron vervangt een oude Sharp, die helaas de geest gegeven heeft. Vanaf het eerste gebruik merk ik dat dit een geweldig apparaat is. De oven krijgt echt de ingestelde temperatuur en dat is bij veel combi's niet het geval. (180 graden ingesteld, 175 graden gemeten) De Crisp functie werkt prima. Moet alleen nog een keer de vaste bakplaat proberen.

farama 24-05-2013
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Een sieraad voor de keuken, mooi apparaat.
Ook handig is de bakplaat, zodat er een grotere schaal in kan.
Maakt wel veel lawaai, dus niet zo geschikt voor een open keuken.
De gebruiksaanwijzing is duidelijk.
Het apparaat 3 maanden tevreden gebruikt, toen gaf het display aan:error 2, back button.
Echter, 3,5 week na de reparatie weer hetzelfde probleem.
Dan is 349 euro wel veel geld voor een apparaat dat na 5 maanden 2 keer kapot gaat.

Billy WB 18-08-2011
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Ik heb de eerste dagen een aantal mogelijkheden getest en ik moet eerlijk zeggen dat dit apparaat me heeft verrast. Microgolf en hete-luchtoven doen het zowel afzonderlijk als gecombineerd perfect. Instelling lijkt op het eerste zicht ingewikkeld, maar blijkt uiteindelijk poepsimpel ! Mooie aankoop voor een redelijke prijs !

Ellen1980 13-06-2011
Geschreven voor: Whirlpool JT 378 SL

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog lang niet alle functies heb gebruikt, maar het basic gebruik van magnetron en oven werkt prima.